Algemene Huurvoorwaarden
Van Onze Verhuur Service

Wij hechten veel waarde aan eerlijkheid, maar sommige zaken moeten gewoon goed worden afgedekt.

Deze Huurovereenkomst - Algemene Voorwaarden stelt de voorwaarden vast waaronder wij de diensten zullen leveren die worden aangeboden via de website www.tijdelijkinternetnodig.nl ("de Website"). Deze Huurovereenkomst - Algemene Voorwaarden is een contract tussen u en het bedrijf PocketWiFi Amsterdam, geregistreerd onder nummer 70090653, met het geregistreerde kantoor aan de Melkdistelstraat 52, 1031 JX Amsterdam, Nederland, handelend onder de naam PocketWiFi Amsterdam, en dekt alle verhuringen die volgens deze website worden gedaan.

1. DEZE VOORWAARDEN
1.1. Waar hebben deze voorwaarden betrekking op? Deze voorwaarden vormen het contract tussen ons en omvatten de voorwaarden waaronder u de Producten huurt ("de Overeenkomst"). Wij gaan akkoord om u te verhuren, en u gaat akkoord om van ons te huren, de Producten voor de overeengekomen huurperiode, die niet langer zal zijn dan zes maanden vanaf de datum van deze Overeenkomst, op de volgende voorwaarden.
1.2. Waarom u ze moet lezen. LEES DEZE VOORWAARDEN ZORGVULDIG DOOR VOORDAT U EEN BESTELLING BIJ ONS INDIENST. Deze voorwaarden vertellen u wie we zijn, hoe we Producten aan u zullen leveren, hoe u en wij de Overeenkomst kunnen wijzigen of beëindigen, wat u moet doen als er een probleem is en andere belangrijke informatie. Neem contact met ons op als er een fout staat in deze voorwaarden of als u wijzigingen nodig heeft. 
1.3. Bent u een zakelijke klant of consument? In sommige gebieden heeft u andere rechten onder deze voorwaarden, afhankelijk van of u een zakelijke klant of consument bent. U bent een consument als:

  • U een individu bent

  • U de Producten van ons huurt voor uw persoonlijk gebruik (niet voor gebruik in verband met uw handel, bedrijf, ambacht of beroep).
    1.4. Als u een zakelijke klant bent, is dit onze volledige overeenkomst met u. Als u een zakelijke klant bent, vormen deze voorwaarden de volledige overeenkomst tussen ons met betrekking tot uw huur van de Producten. U erkent dat u niet hebt vertrouwd op enige verklaring, belofte, vertegenwoordiging, garantie of toezegging, gedaan namens ons of namens ons, die niet is opgenomen in deze voorwaarden, en dat u geen vordering zult hebben voor onschuldige of nalatige misleiding of onjuiste voorstelling van zaken op basis van een verklaring in deze overeenkomst.
    1.5. Verwijzingen naar de "Producten" hebben betrekking op de pocket WiFi, de gebruikershandleiding, de universele adapter, de reiskoffer, SIM-kaarten, beltegoed en gegevens.

2. INFORMATIE OVER ONS EN HOE U CONTACT MET ONS KUNT OPNEMEN
2.1. Wie zijn wij. Wij zijn de website handelend vanuit bedrijf PocketWiFi Amsterdam en zijn een bedrijf geregistreerd in Nederland. Ons bedrijfsregistratienummer is 70090653 en ons geregistreerde kantoor is gevestigd aan de Melkdistelstraat 52, 1031 JX Amsterdam. Ons geregistreerde BTW-nummer is [NL001134087B18].
2.2. Hoe u contact met ons kunt opnemen. U kunt contact met ons opnemen door ons klantenserviceteam te bellen op +31653953144 of door ons een e-mail te sturen op info@tijdelijkinternetnodig.nl of rechtstreeks via de website
2.3. Hoe wij contact met u kunnen opnemen. Als we contact met u moeten opnemen, zullen we dit doen per telefoon of door u schriftelijk te benaderen op het e-mailadres of het postadres dat u ons heeft verstrekt bij uw bestelling. 2.4. "Schrijven" omvat e-mails. Wanneer we de woorden "schrijven" of "schriftelijk" gebruiken in deze voorwaarden, omvatten deze ook e-mails.

3. ONZE OVEREENKOMST MET U
3.1. Als we uw bestelling niet kunnen accepteren. Als we uw bestelling niet kunnen accepteren, zullen we u hiervan op de hoogte stellen en zullen we u niet in rekening brengen voor het Product. Dit kan zijn omdat het Product niet op voorraad is, vanwege onverwachte beperkingen in onze middelen waarvoor we redelijkerwijs niet konden plannen, vanwege een fout in de prijs of beschrijving van het Product of omdat we niet kunnen voldoen aan een door u gespecificeerde leveringsdatum.
3.2. Uw bestelnummer. We zullen een bestelnummer toewijzen aan uw bestelling en u laten weten wat dit is wanneer we u de bevestiging van de Overeenkomst sturen. Het zal ons helpen als u ons het bestelnummer kunt geven wanneer u contact met ons opneemt over uw bestelling.

4. ONZE PRODUCTEN
4.1. Producten kunnen iets afwijken van hun afbeeldingen. De afbeeldingen van de Producten op onze website zijn uitsluitend ter illustratie. Uw Product kan iets afwijken van die afbeeldingen.
4.2. De verpakking van het Product kan variëren. De verpakking van het Product kan variëren van wat wordt getoond in de afbeeldingen op onze website.
4.3. Gebruik van de Producten. Totdat de Producten aan ons worden geretourneerd in overeenstemming met clausule 10, zult u op eigen kosten: 4.3.1. Zorgen dat de Producten worden gebruikt in overeenstemming met de richtlijnen van de fabrikant; 4.3.2. Bezit houden van de Producten en niets doen of toestaan dat er iets wordt gedaan wat onze belangen in

4.3.3 Gebruik de Producten niet op een manier die in strijd is met of in overtreding is van enige toepasselijke wet of regelgeving; 4.3.4 Verkoop, wijs niet toe, overdraag, bezwaar, geef geen bezit op, of ga op geen enkele andere manier om met of beschik over de Producten of enig belang daarin, noch ga akkoord dit te doen; 4.3.5 Sta ons, na redelijke kennisgeving, toe en sta personen die door ons zijn gemachtigd toe om de Producten te inspecteren en toegang te verlenen voor dat doel, waar deze zich ook bevinden; 4.3.6 Houd de Producten in goede staat en repareer ze naar beste vermogen; 4.3.7 Draag het risico van verlies of schade aan de Producten, ongeacht hoe dit is veroorzaakt, en meld ons onmiddellijk schriftelijk als de Producten verloren zijn gegaan, beschadigd zijn of in beslag zijn genomen.
4.4. Wijzigingen aan de Producten. U mag geen wijzigingen aan de Producten aanbrengen en er mogen geen onderdelen van de Producten worden verwijderd zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming. U stemt ermee in dat alle vervangingen, vernieuwingen en toevoegingen aan of aan de Producten ons eigendom worden zonder enige bezwaring en onderworpen zijn aan deze voorwaarden.
4.5. Klachten. Als u klachten heeft bij de ontvangst van de Producten, dient u ons onmiddellijk op de hoogte te stellen en volledige details te verstrekken. Als deze melding niet schriftelijk is, dient u zo snel mogelijk schriftelijke bevestiging te verstrekken.
4.6. Verzekering. Er is een verzekering beschikbaar tegen een extra vergoeding, die dekking biedt voor schade, verlies of diefstal van alle apparatuur, na een eigen risico van €50,-, het eigen risico komt bovenop de verzekeringskosten. Als u een verzekering afsluit, is uw maximale aansprakelijkheid voor schade, verlies of diefstal €100,-. Zonder verzekering wordt u de volledige vervangingskosten in rekening gebracht, die €350,- bedragen. In geval van huur van een powerbank kost deze €20,- per powerbank. U dient de Producten volledig te verzekeren tegen elk verlies of schade door alle risico's en voor hun volledige vervangingswaarde vanaf de datum van onze aanvaarding van uw bestelling totdat wij u bevestigen dat we de Producten veilig van u hebben teruggekregen. U dient alle premies met betrekking tot deze verzekering tijdig te betalen. De verzekering moet worden onderhouden bij een gerenommeerde verzekeraar. Als u een verzekeringsclaim moet indienen, dient u ons onmiddellijk schriftelijk op de hoogte te stellen. U mag niet akkoord gaan met een schikking van een claim zonder onze schriftelijke toestemming. U dient ons als uw vertegenwoordiger aan te wijzen en de verzekeringsmaatschappij te machtigen om eventuele schikkingsbedragen voor claims op de Producten aan ons te betalen. Als u enige opbrengsten ontvangt van een verzekeringsclaim, dienen deze in ons vertrouwen te worden gehouden en onverwijld aan ons te worden betaald. U mag niets doen of nalaten te doen wat in strijd is met de voorwaarden van enige verzekeringspolis of wat de verzekeraars het recht zou kunnen geven om een polis te annuleren of de aansprakelijkheid of claim te verminderen of te vermijden.

5.0 UW RECHTEN OM WIJZIGINGEN AAN TE BRENGEN Als u wijzigingen wilt aanbrengen in het Product dat u heeft besteld, neem dan contact met ons op. We laten u weten of de wijziging mogelijk is. Als het mogelijk is, informeren we u over eventuele wijzigingen in de prijs van het Product, het tijdstip van levering of iets anders dat noodzakelijk zou zijn als gevolg van uw verzoek om wijziging, en vragen we u te bevestigen of u met de wijziging wilt doorgaan.

6.0 ONZE RECHTEN OM WIJZIGINGEN AAN TE BRENGEN
6.1. Kleine wijzigingen aan de Producten. We kunnen het Product wijzigen: (a) om veranderingen in relevante wetten en regelgeving weer te geven; en (b) om kleine technische aanpassingen en verbeteringen door te voeren.
6.2. Meer ingrijpende wijzigingen aan de Producten en deze voorwaarden. We kunnen meer ingrijpende wijzigingen aan de Producten aanbrengen, maar als we dat doen, zullen we u op de hoogte stellen en kunt u vervolgens contact met ons opnemen om het Contract te beëindigen voordat de wijzigingen van kracht worden en een terugbetaling ontvangen voor Producten die zijn betaald maar niet gebruikt.
6.3. Updates voor digitale inhoud. We kunnen updates uitvoeren of u verplichten om digitale inhoud bij te werken.

7.0 HET HUREN VAN DE PRODUCTEN
7.1. Leveringskosten. De kosten van levering worden aan u getoond op onze website. U bent verantwoordelijk voor alle leveringskosten, inclusief die welke verband houden met de retournering van de Producten door u naar ons. Als u verzuimt dergelijke kosten te betalen en wij verplicht zijn om ze namens u te betalen, stemt u ermee in deze kosten te vergoeden, en uw verzuim wordt beschouwd als een schending van een essentiële voorwaarde van dit Contract.
7.2. Huurperiode. 7.2.1. Bij het plaatsen van een bestelling bij ons, vragen we u om een adres ("Aangewezen Adres") aan te wijzen waar u de Producten wilt laten bezorgen. 7.2.2. De periode tussen uw toetreding tot dit Contract en uw Einddatum van Huur ("Huurperiode") is van toepassing in dit contract. 7.2.3. Jij en wij zijn het erover eens dat de huurperiode nooit langer zal zijn dan 6 maanden, waardoor er geen huurovereenkomst tussen ons kan bestaan die langer dan 6 maanden van kracht is, en daarom valt het huren van de Producten buiten de regulering van de Consumer Credit Act ("CCA"). We zijn het er allebei over eens dat je daarom geen aanspraak kunt maken op de bepalingen van de CCA, en wij zijn niet verplicht om te voldoen aan de relevante bepalingen van de CCA. We zijn het er allebei over eens dat we de intentie hebben dat dit Contract tussen ons een kortlopende, ongereguleerde huurtransactie is voor maximaal zes maanden. 7.2.4. Aangezien dit Contract tussen ons in niet meer dan 6 maanden zal aflopen, dien je, als je verdere huur nodig hebt, een nieuw Contract met ons aan te gaan.
7.3. Leveringsdatum van de Producten. We zullen de Producten op de door jou gekozen startdatum van de huur aan je leveren, nadat je dit Contract bent aangegaan. Je moet minstens 14 dagen toestaan tussen je instemming met dit Contract en de beoogde ontvangst van de Producten, tenzij je ermee instemt om de Producten van ons te ontvangen tijdens je annuleringsperiode (zie clausule 8.3). Als je verzoekt om de Producten binnen 14 dagen na je instemming met dit Contract te ontvangen, zijn jij en wij het erover eens dat we dit zullen beschouwen als jouw instemming met het ontvangen van de Producten binnen je annuleringsperiode. Als je vervolgens probeert dit Contract tijdens deze annuleringsperiode te annuleren, kan het zijn dat je verplicht bent ons compensatie en/of schadevergoeding te betalen (zie clausule 10.3). Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen buiten onze controle. Als onze levering van de Producten aan jou wordt vertraagd door een gebeurtenis buiten onze controle, zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen om je op de hoogte te stellen, en we zullen stappen ondernemen om het effect van de vertraging te minimaliseren. Als we dit doen, zijn we niet aansprakelijk voor vertragingen die worden veroorzaakt door de gebeurtenis, maar als er een risico is op aanzienlijke vertraging, kun je contact met ons opnemen om het Contract te beëindigen en een teruggave te ontvangen voor de Producten waarvoor je al hebt betaald maar die je nog niet hebt gebruikt.
7.4. Als je niet op het Aangewezen Adres bent wanneer het Product wordt geleverd. Als er niemand beschikbaar is op je Aangewezen Adres om de levering in ontvangst te nemen en de Producten niet veilig kunnen worden achtergelaten op het Aangewezen Adres, dan zullen we je een bericht achterlaten om de levering opnieuw te regelen of om de Producten op te halen bij een lokaal bezorgdepot. Als je de Producten niet ophaalt bij het depot of als je na een mislukte levering niet opnieuw de levering regelt, kunnen we het Contract beëindigen en is clausule 10.2 van deze voorwaarden van toepassing.
7.5. Wanneer je verantwoordelijk wordt voor de Producten. Een Product wordt jouw verantwoordelijkheid vanaf het moment dat we het op je Aangewezen Adres afleveren, ongeacht of je op dat moment aanwezig bent op het Aangewezen Adres, totdat we het Product van je hebben ontvangen in overeenstemming met clausule 10.1.
7.6. Acceptatie van de Producten. Bij aflevering zul je de Producten inspecteren en jezelf ervan overtuigen dat ze in goede werkende staat en in goede conditie verkeren en aan je eisen voldoen. Tenzij je ons binnen 5 dagen na de datum van aflevering van de Producten op de hoogte stelt van eventuele gebreken, tekortkomingen of andere defecten of problemen met de Producten, mogen wij ervan uitgaan dat ze compleet zijn, in goede werkende staat en conditie verkeren, van voldoende kwaliteit zijn en aan je eisen voldoen. Het kan zijn dat je wordt gevraagd om een Acceptatiecertificaat te ondertekenen, dat aan ons zal worden doorgegeven en waarop wij vertrouwen als bewijs dat je tevreden was met de Producten. Deze clausule heeft geen invloed op je wettelijke rechten.
7.7. Redenen waarom we de levering van de Producten aan jou kunnen opschorten. We kunnen de levering van een Product opschorten om: (a) technische problemen op te lossen of kleine technische wijzigingen aan te brengen; (b) het Product bij te werken om wijzigingen in relevante wetten en regelgevende vereisten te weerspiegelen; (c) wijzigingen aan te brengen aan het Product (zie clausule 6). 
7.8. Jouw rechten als we de levering van de Producten opschorten. We zullen je vooraf informeren als we de levering van het Product moeten opschorten, tenzij het probleem dringend of een noodsituatie is. Als we het Product langer dan 48 uur moeten opschorten, passen we de prijs aan zodat je niet hoeft te betalen voor de Producten terwijl ze zijn opgeschort. Je kunt contact met ons opnemen om het Contract voor een Product te beëindigen als we het opschorten, of als we je laten weten dat we het gaan opschorten, in beide gevallen voor een periode van meer dan 48 uur, en we zullen alle bedragen die je vooruit hebt betaald voor het Product met betrekking tot de resterende huurperiode na beëindiging van het Contract terugbetalen.
7.9. We kunnen ook de levering van de Producten opschorten als u niet betaalt. Als u ons niet betaalt voor de Producten wanneer dat moet (zie clausule 14.4) en u nog steeds niet betaalt binnen 7 dagen nadat we u hebben herinnerd aan de betaling, kunnen we de levering van de Producten opschorten totdat u de uitstaande bedragen aan ons heeft betaald of het Contract met u beëindigen. We nemen contact met u op om u te informeren dat we de levering van de Producten opschorten. We zullen de Producten niet opschorten als u de bedragen betwist (zie clausule 14.7). We brengen u geen kosten in rekening voor de Producten gedurende de periode waarin ze zijn opgeschort. Naast het opschorten van de Producten kunnen we u ook rente in rekening brengen over uw achterstallige betalingen (zie clausule 14.6).

8. UW RECHTEN OM HET CONTRACT TE BEËINDIGEN
8.1 Voorwaarden waarop u uw Contract met ons kunt beëindigen. Uw rechten bij beëindiging van het Contract zijn afhankelijk van wat u heeft gehuurd, of er iets mis mee is, hoe wij presteren wanneer u besluit het Contract te beëindigen en of u een consument of zakelijke klant bent: (a) als dat wat u heeft gehuurd defect is of verkeerd is omschreven, kunt u mogelijk een wettelijk recht hebben om het Contract te beëindigen of om het Product te laten repareren of vervangen, of om uw geld geheel of gedeeltelijk terug te krijgen. Zie clausule 12 als u een consument bent en clausule 13 als u een bedrijf bent; (b) als u het Contract wilt beëindigen vanwege iets wat wij hebben gedaan of u hebben verteld dat wij gaan doen, zie clausule 8.2; (c) als u een consument bent en gewoon van gedachten bent veranderd over het Product, zie clausule 8.3. U kunt mogelijk een terugbetaling krijgen als u zich binnen de bedenktijd bevindt, maar dit kan onderhevig zijn aan aftrekkingen en u moet de kosten voor het retourneren van de Producten betalen. (d) In alle andere gevallen (als wij geen fout hebben gemaakt en u geen consument bent die gebruikmaakt van uw recht om van gedachten te veranderen) zie clausule 8.4.
8.2. Beëindiging van het Contract vanwege iets wat wij hebben gedaan of gaan doen. Als u het Contract beëindigt om een reden zoals genoemd in (a) tot (e) hieronder, eindigt het Contract onmiddellijk en zullen wij u volledig terugbetalen voor alle Producten die niet zijn geleverd, en u kunt mogelijk ook recht hebben op compensatie. De redenen zijn: (a) We hebben u op de hoogte gebracht van een aanstaande wijziging in het Product, onze tarieven of kosten, of wijzigingen in deze voorwaarden waar u het niet mee eens bent (zie clausule 6.2); (b) We hebben u op de hoogte gebracht van een fout in de prijs of omschrijving van het Product dat u heeft besteld en u wilt niet verdergaan; (c) Er is een risico dat de levering van de Producten aanzienlijk kan worden vertraagd vanwege gebeurtenissen buiten onze controle; (d) we hebben de levering van de Producten om technische redenen opgeschort, of u op de hoogte gesteld dat we de levering om technische redenen gaan opschorten, in elk geval voor een periode van meer dan 48 uur; (e) U heeft een wettelijk recht om het Contract te beëindigen vanwege iets wat wij verkeerd hebben gedaan.
8.3. De Nederlandse equivalent van de verstrekte verklaring staat bekend als de "Wet Koop op Afstand." Onder deze wet hebben consumenten een wettelijk recht om van gedachten te veranderen en een overeenkomst op afstand binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden te annuleren. Deze periode van 14 dagen wordt vaak aangeduid als de "bedenktijd." Als een consument besluit gebruik te maken van hun recht om te annuleren, zijn ze verplicht om de ontvangen producten zonder onnodige vertraging aan de verkoper te retourneren, en in elk geval niet later dan 14 dagen na de kennisgeving aan de verkoper van de annulering. De consument is verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van de producten. Bovendien kan de consument ook aansprakelijk zijn voor de verminderde waarde van de producten als het waardeverlies het gevolg is van behandeling van de producten die verder gaat dan nodig is om hun aard, kenmerken en werking vast te stellen. Het is belangrijk op te merken dat er bepaalde uitzonderingen zijn op het recht van intrekking, zoals voor gepersonaliseerde of bederfelijke goederen, evenals voor digitale inhoud als de consument is begonnen met downloaden of streamen. Let op dat wetten en voorschriften in de loop van de tijd kunnen veranderen, dus het is altijd raadzaam om te verwijzen naar de meest actuele juridische informatie of om juridische professionals te raadplegen voor specifieke gevallen. 8.4. Beëindiging van het Contract waarbij wij geen schuld hebben en er geen recht is om van gedachten te veranderen. Zelfs als wij geen schuld hebben en u geen consument bent die het recht heeft om van gedachten te veranderen onder clausule 8.3 hierboven, kunt u dit Contract nog steeds beëindigen. Dit Contract eindigt binnen 30 dagen na de dag waarop u contact met ons opneemt om ons te laten weten dat u wilt dat dit Contract eindigt. Uw annuleringsrechten zijn niet van toepassing op enige diensten die zijn voltooid, zelfs als de annuleringsperiode nog loopt.

9.0 HOE HET CONTRACT MET ONS TE BEËINDIGEN (INCLUSIEF ALS U EEN CONSUMENT BENT DIE VAN GEDACHTEN IS VERANDERD)
9.1. Laat ons weten dat u het Contract wilt beëindigen.
Om dit Contract met ons te beëindigen, laat het ons dan weten door een van de volgende stappen te volgen: (a) Telefoon of e-mail. Bel de klantenservice of e-mail het ondersteuningsteam van PocketWiFi Amsterdam. Geef alstublieft uw naam, thuisadres, Designated Address, details van de bestelling en, indien beschikbaar, uw telefoonnummer en e-mailadres.

10.0 RETOURNERING VAN DE PRODUCTEN nadat u het Contract heeft beëindigd of op de Huur Einddatum
10.1. Procedure voor retournering. Als u om welke reden dan ook dit Contract beëindigt nadat u de Producten heeft ontvangen of nadat de Producten naar u zijn verzonden, of als u de Huur Einddatum heeft bereikt, moet u de Producten binnen 4 dagen na de Huur Einddatum of na uw kennisgeving aan ons dat u dit Contract wilt beëindigen, aan ons retourneren. U moet ze terugsturen naar ons op ons kantooradres. Als u als consument uw recht om van gedachten te veranderen uitoefent, moet u de Producten binnen 4 dagen nadat u ons heeft laten weten dat u dit Contract wilt beëindigen, aan ons retourneren.
10.2. Kosten van retournering. Wij zullen de kosten van retournering betalen: (a) als de Producten defect zijn of verkeerd zijn omschreven; of (b) als u de huur of het Contract beëindigt omdat wij u hebben geïnformeerd over een aanstaande wijziging van het Product of deze voorwaarden, een prijsfout of beschrijvingsfout, een vertraging in de levering als gevolg van gebeurtenissen buiten onze controle, of omdat u daar wettelijk recht op heeft als gevolg van iets wat wij verkeerd hebben gedaan. In alle andere gevallen, inclusief wanneer u als consument uw recht om van gedachten te veranderen uitoefent, moet u de kosten van retournering betalen.
10.3. Aftrekkingen van terugbetalingen als u als consument uw recht om van gedachten te veranderen uitoefent.
10.3.1. Als u uw recht om van gedachten te veranderen uitoefent en een terugbetaling aanvraagt: (a) mogen we de waarde van uw terugbetaling verminderen om eventuele waardevermindering van de Producten te weerspiegelen als deze het gevolg is van uw behandeling of gebruik van de Producten op een manier die niet zou zijn toegestaan in een winkel. Als wij de prijs terugbetalen voordat we in staat zijn de Producten te inspecteren en later ontdekken dat u ze op een onaanvaardbare manier heeft behandeld of gebruikt, moet u ons een passend bedrag betalen; (b) mogen we van elke terugbetaling een bedrag aftrekken om uw gebruik van de Producten voordat u van gedachten veranderde te weerspiegelen. Het bedrag zal evenredig zijn aan wat is geleverd in vergelijking met de volledige dekking van het Contract.
10.3.2. Wij zullen eventuele verschuldigde terugbetalingen zo snel mogelijk doen. Als u als consument uw recht om van gedachten te veranderen uitoefent, wordt de terugbetaling binnen 14 dagen gedaan vanaf de dag waarop we het Product van u terug ontvangen of, indien eerder, de dag waarop u ons bevredigend bewijs levert dat u het Product aan ons heeft teruggestuurd. 10.4. Te late retournering. (a) Als u de Producten niet binnen de in deze voorwaarden genoemde termijn aan ons retourneert, wordt u aansprakelijk voor een vergoeding in verband met deze te late retournering ("Late Return Fee"). Deze Late Return Fee is verschuldigd en loopt dagelijks op. Een deel van een dag wordt als een hele dag beschouwd. Onze Late Return Fee is 15,50 euro per dag per vertraging, met een maximum van 350 euro. Deze Late Return Fee kan worden gewijzigd, afhankelijk van juridische of marktveranderingen, maar een dergelijke wijziging zal redelijk zijn. Wij zullen u op de hoogte brengen als we de Late Return Fee bijwerken na uw toetreding tot dit Contract met ons. Als u om welke reden dan ook niet in staat bent om de apparatuur aan ons te retourneren, inclusief, maar niet beperkt tot, het verlies of de diefstal van de apparatuur tijdens de huurperiode, dient u onmiddellijk contact met ons op te nemen, zodat u geen extra kosten voor te late retournering maakt. Als de apparatuur aan ons wordt geretourneerd nadat wij de boete voor verlies hebben in rekening gebracht, zullen we de kosten onmiddellijk verrekenen met de vergoeding die overeenkomt met het aantal dagen dat uw apparaat als te laat wordt beschouwd. Producten moeten binnen 4 werkdagen worden geretourneerd.

11.0 ONZE RECHTEN OM HET CONTRACT TE BEËINDIGEN
11.1.
We kunnen het Contract beëindigen als u het schendt. We kunnen dit Contract met u en/of afzonderlijk of gezamenlijk de huur van een Product op elk moment beëindigen als: (a) U geen betaling aan ons doet, inclusief, maar niet beperkt tot, enige huurbetaling, wanneer het verschuldigd is en u maakt nog steeds geen betaling binnen 7 dagen nadat wij u hebben herinnerd aan de betaling; alle openstaande betalingen zijn onmiddellijk verschuldigd. (b) u ons niet, binnen een redelijke tijd nadat wij u hierom hebben gevraagd, voorziet van informatie die nodig is om de Producten te verstrekken, zoals het Designated Address; en/of (c) u ons niet, binnen een redelijke tijd, toestaat de Producten aan u te leveren; (d) U valse of misleidende informatie heeft verstrekt waarop wij hebben vertrouwd bij het aangaan van dit Contract met u; (e) u insolvent wordt of regelingen treft met uw schuldeisers; (f) u overlijdt; (g) u een van deze voorwaarden schendt of niet naleeft.
11.2. U moet ons schadeloos stellen en vrijwaren als u dit Contract schendt. Als we dit Contract beëindigen in de situaties zoals beschreven in clausule 11.1, kunnen we compensatie van u vorderen en/of stemt u ermee in ons te vrijwaren voor de kosten die wij maken als gevolg van uw schending van de voorwaarden van het Contract, inclusief eventuele leveringskosten, reparatie- of vervangingskosten, opknapkosten, inbeslagnamekosten, incassokosten, juridische kosten of andere kosten die voortvloeien uit uw schending. Deze bepaling blijft van kracht na beëindiging, verloop en/of enig gerechtelijk vonnis.
11.3. Beëindiging op wederzijds akkoord: We kunnen dit Contract beëindigen in onderlinge overeenstemming met u. Onze overeenstemming om te beëindigen onder deze clausule is onderworpen aan onze absolute, maar redelijke, discretie.

12.0 GARANTIES EN AANSPRAKELIJKHEID UITSLUITEN
12.1. U heeft geen enkel recht, eigendom of belang in de Producten, behalve, mits u aan uw verplichtingen krachtens deze overeenkomst heeft voldaan, het recht op ongestoord bezit en gebruik van de Producten onder deze voorwaarden en bepalingen. Wij blijven de eigenaar van de Producten gedurende de gehele duur van deze overeenkomst met u.
12.2. Wij sluiten van dit Contract alle geïmpliceerde garanties, voorwaarden of garanties met betrekking tot de overeenstemming met beschrijving of monster, geschiktheid voor een bepaald doel of kwaliteit van de Producten uit, voor zover wettelijk is toegestaan.
12.3. Wij zullen geen enkele aansprakelijkheid jegens u hebben (behalve voor dood of persoonlijk letsel veroorzaakt door onze nalatigheid), hetzij uit hoofde van Contract of uit onrechtmatige daad, voor enig verlies (inclusief gevolgschade), schade of kosten die u kunt lijden als gevolg van uw gebruik van de Producten of uw deelname aan deze overeenkomst.
12.4. Voor zover we wettelijk gerechtigd zijn om dit te doen, zal onze aansprakelijkheid jegens u te allen tijde niet meer bedragen en zal te allen tijde beperkt zijn tot de totale kosten van de bedragen die u aan ons heeft betaald op grond van de voorwaarden van deze overeenkomst.
12.5. U garandeert ons dat indien u de Producten huurt namens een entiteit in plaats van voor uw eigen persoonlijk gebruik, u volledig gemachtigd bent om namens deze entiteit deze overeenkomst aan te gaan en deze entiteit te binden aan de bepalingen van deze overeenkomst. Als deze garantie om welke reden dan ook faalt, bevestigt u dat u persoonlijk aansprakelijk zult zijn voor de verplichtingen zoals uiteengezet in deze overeenkomst alsof u persoonlijk met ons bent overeengekomen.

13.0 SCHADEVERGOEDING
U zult ons vrijwaren tegen alle aanspraken, aansprakelijkheden, verliezen, schade, kosten, boetes, straffen en uitgaven die direct of indirect door ons zijn gemaakt of geleden (behalve bij letsel of dood veroorzaakt door onze nalatigheid) in verband met dit Contract of de Producten, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, een Product of strikte aansprakelijkheid met betrekking tot de Producten of enige schending van intellectuele eigendomsrechten.


14.0 BETALING
14.1. Prijs van het Product. U stemt ermee in om ons de prijs te betalen die is aangegeven op het bestelformulier, de website of de factuur op het moment dat u uw bestelling heeft geplaatst. Dit omvat huurkosten, servicekosten en gebruikskosten zoals aangegeven op het bestelformulier, de website of de factuur. Als u voor extra's heeft gekozen, zullen deze ook zijn inbegrepen in de prijs van het Product die u aan ons moet betalen. (a) Huurkosten: de huurkosten gaan in nadat uw annuleringsperiode is verstreken of als u heeft gevraagd de Producten tijdens de annuleringsperiode te ontvangen vanaf de datum waarop de Producten aan uw aangewezen adres zijn geleverd (zie clausule 7.5). Wij zullen u schriftelijk bevestigen dat u dit Contract met ons bent aangegaan, wanneer de Producten aan u zullen worden geleverd en uw betalingsdata door u een e-mail te sturen naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven in uw bestelformulier. U moet de betalingen aan ons verrichten per pinpas, creditcard, Apple Pay of Paypal of per factuur. (b) Servicekosten:
14.2. Andere vergoedingen, kosten, rente of kosten ("Kosten"). U bent verantwoordelijk voor eventuele Kosten die u kunt maken als onderdeel van dit Contract of met betrekking tot uw gebruik of retournering van de Producten. Alle huidige Kosten die wij kunnen voorzien, zijn beschikbaar op onze website. Als u derdenkosten maakt als gevolg van uw gebruik van de Producten of vanwege dit Contract, dient u dergelijke Kosten rechtstreeks aan de derde partij te betalen aan wie zij verschuldigd zijn. U en wij zijn het erover eens dat wij niet aansprakelijk zijn voor dergelijke Kosten en u vrijwaart ons in dit opzicht. Als wij verplicht zijn om deze Kosten namens u te betalen, stemt u uitdrukkelijk in met terugbetaling van deze Kosten aan ons.
14.3. Verlies, Schade of Diefstal. U bent aansprakelijk om

ons alle kosten, kosten of kosten te betalen die voortvloeien uit het verlies, de diefstal of de schade aan de Producten, en om ons een bedrag te betalen dat de kosten van het verloren, gestolen of beschadigde Product(en) weerspiegelt, indien u niet met succes een beroep kunt doen op enige door clausule 4.6 vereiste verzekering. Deze kosten kunnen onderhevig zijn aan wijzigingen afhankelijk van juridische of marktontwikkelingen, maar dergelijke wijzigingen zullen redelijk zijn.De kosten worden als volgt onderverdeeld: €300 per PocketWiFi (mobiele internet-hotspot/product) apparaat, €15 per wandcontactdoos, €10 per tas, €5 per kabel, Activering nieuwe simkaart €25. In geval van verlies of schade aan alle apparatuur, bedraagt de totale te betalen vergoeding €350. Beschadigde apparatuur wordt gedefinieerd als apparatuur die niet langer geschikt is voor hergebruik, inclusief cosmetische schade die de gebruikservaring aanzienlijk verslechtert (bijvoorbeeld een gebarsten scherm). Indien de Klant nalaat de Producten binnen 4 werkdagen na afloop van de huurperiode terug te sturen en geen enkele vorm van communicatie of informatie over de retournering heeft verstrekt, wordt de Klant geacht de Producten onrechtmatig in zijn bezit te hebben. In dergelijke gevallen behoudt PocketWiFi Amsterdam zich het recht voor om een boete van €300 euro in rekening te brengen voor het verlies van het Product. Bovendien kan het niet retourneren van het Product en het niet betalen van de boete leiden tot melding bij de bevoegde autoriteiten, en kunnen er juridische stappen worden ondernomen tegen de Klant voor diefstal of onrechtmatig bezit van het Product.
14.4 Ons recht op verrekening als u een zakelijke klant bent. Als u een zakelijke klant bent, moet u alle verschuldigde bedragen aan ons onder deze voorwaarden volledig betalen zonder enige verrekening, tegenvordering, aftrek of inhouding (behalve eventuele inhouding van belasting zoals vereist door de wet).


15.0 ALGEMEEN
15.1 Indien u uit meer dan één persoon bestaat, zal elke dergelijke persoon individueel aansprakelijk zijn, evenals gezamenlijk, voor de volledige omvang van uw verplichtingen ingevolge dit Contract.
15.2 Wij zijn gerechtigd tot verrekening van elk bedrag dat van ons aan u verschuldigd is ingevolge dit Contract of anderszins, met elk bedrag dat u aan ons verschuldigd bent of met enige aansprakelijkheid die u jegens ons heeft ingevolge dit Contract of enige andere overeenkomst of regeling van welke aard dan ook.

15.3 Elke communicatie die door een van beide partijen aan de andere wordt verzonden, wordt geacht te zijn ontvangen: 15.3.1 twee werkdagen nadat deze is verzonden, mits de communicatie per gewone post naar het juiste adres zoals vermeld in het bestelformulier of in dit Contract of naar elk ander adres dat een van beide partijen gedurende dit Contract aan de andere kan verstrekken, is verzonden; of 5.3.2 vierentwintig uur nadat deze per e-mail is verzonden, mits de e-mail wordt verzonden naar het juiste e-mailadres dat is gespecificeerd in het bestelformulier, dit Contract of naar elk ander e-mailadres dat een van beide partijen gedurende dit Contract aan de andere kan verstrekken.

15.4 Dit Contract omvat de volledige overeenkomst tussen u en ons en kan alleen worden gewijzigd door schriftelijke overeenkomst van ons.
15.5 Geen enkele derde is onze vertegenwoordiger en niemand heeft enige bevoegdheid om enige vertegenwoordigingen te doen of voorwaarden of garanties namens ons te verstrekken.
15.6 Geen vertraging of nalaten van ons om enige bevoegdheid of recht onder dit Contract uit te oefenen of enige vorm van toegeeflijkheid of verdraagzaamheid zal gelden als een verklaring van afstand door ons of op enigerlei wijze onze rechten onder dit Contract beïnvloeden.
15.7 Indien enige bepaling ongeldig, onwettig of niet-afdwingbaar wordt bevonden, zal, voor zover wettelijk toegestaan, de geldigheid, wettigheid en afdwingbaarheid van de overige bepalingen op geen enkele wijze worden beïnvloed.
15.8 U heeft niet het recht om enige van uw rechten of verplichtingen onder dit Contract over te dragen zonder onze schriftelijke toestemming. U erkent dat wij onze rechten ingevolge dit Contract aan een derde partij kunnen overdragen.
15.9 Dit Contract wordt beheerst door Nederlands recht en zal onderworpen zijn aan de jurisdictie van de Nederlandse rechtbanken. 15.10 Verwijzingen in dit Contract naar wetten of voorschriften omvatten dergelijke wetten of voorschriften zoals gewijzigd of opnieuw vastgesteld van tijd tot tijd.
15.11 Een persoon die geen partij is bij dit Contract heeft geen recht om enige bepaling van dit Contract af te dwingen.
15.12 Wij hanteren een klachtenafhandelingsprocedure waarvan een kopie op verzoek beschikbaar is en/of aan u zal worden toegezonden bij onze erkenning van een klacht van u. Dit wordt door ons kosteloos aan u verstrekt. Als u een klacht heeft, zullen wij deze onderzoeken en eventuele vergoeding geven waarvan wij vinden dat u er recht op heeft.

16.0 GEGEVENSBESCHERMING
Lees onze Privacyverklaring voordat u dit Contract met ons aangaat. Als u vragen heeft over deze Privacyverklaring, moet u ons onmiddellijk op de hoogte stellen door contact op te nemen met ons klantenserviceteam op +31653953144 of door ons een brief te schrijven op Melkdistelstraat 52 1031 JX of door een e-mail te sturen naar info@tijdelijkinternetnodig.nl en mag u dit Contract niet aangaan. Als u niet tevreden bent over hoe uw persoonlijke gegevens zijn gebruikt of over iets anders met betrekking tot onze omgang met uw persoonlijke gegevens op enig moment, vraag dan om een kopie van ons klachtenbeleid. U heeft ook het recht om een klacht in te dienen bij de Information Commissioner's Office, die toezicht houdt op de verwerking van persoonlijke gegevens.